متن آهنگ رنگین کمان از آرش خان
نوشته شده توسط : لیلا

متن آهنگ رنگین کمان از آرش خان

پیشنهاد موزیک من به شما | آهنگ بدجور از زکی شمس آباد

 

ای برده خیالت همه تاب و توان را
من بی تو نخواهم نفس و جان و جهان را
آتش که به پا کرده ای در سینه عاشق
بنشین و تماشا بکن اکنون فوران را

رنگین کمان من ای ورد زبان من ای اشک روان من
ای بغض نهان من ای حرف عیان من حس ضربان من

ای وای که من چشم به ره تا تو بیایی
ای وای عجب عشقی عجب حال و هوای
سر از پا نمیشناسمو دلواپس و گیجم
چه حال عجیبی ست چنین بی سرو پایی

رنگین کمان من ای ورد زبان من ای اشک روان من
ای بغض نهان من ای حرف عیان من حس ضربان من





:: بازدید از این مطلب : 70
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 24 مرداد 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: